Coronavirus

 

 
 

Informatie over het coronavirus en Profort

 

Laatste update woensdag 18 maart 12.00 uur

Via deze pagina zal ACA alle relevante informatie met je delen over het effect van het coronavirus op onze dienstverlening. Deze pagina zal direct worden bijgewerkt als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

De afgelopen dagen heeft ACA diverse maatregelen getroffen om enerzijds onze dienstverlening te kunnen garanderen en anderzijds de gezondheid van onze medewerkers en klanten niet in gevaar te brengen. Binnen ACA zijn duidelijke afspraken gemaakt rondom hygiëne, hierbij volgen wij strikt de regels van het RIVM. 

Wij hebben extra maatregelen getroffen in onze bezorging en zullen wij “contactloos” afleveren en een nieuw protocol (in lijn met RIVM-regels) waarbij wij 1,5 meter afstand willen houden tussen personen.

 

Status van onze dienstverlening

 

Bereikbaarheid binnendienst: (per wo. 18 febr.)
Wij zijn gaan werken in 2 shift's, dit betekend dat de ene groep thuis werkt en de andere op de zaak. Dit om mogelijke verspreiding intern zo klein mogelijk te houden.Dit houdt in dat alle telefonische contacten met de "thuiswerker" gaan plaatsvinden.
En de balie en magazijn werkzaamheden door de andere groep. Dit wisselen we om de dag.Voor u als klant betekend dit meer garantie dat wij u blijvend een goede dienstverlening kunnen verlenen.Mochten wij telefonisch wat vaker in gesprek zijn kan dat door dit groepsgewijs werken komen, wij vragen daarvoor om uw begrip.
Natuurlijk zijn wij altijd via website en mail bereikbaar.

 

Bestellen en bezorgen:

Onze leveringen ondervinden op dit moment geen hinder. Je kunt gewoon bestellen zoals gebruikelijk. Om onze chauffeurs en onze klanten te beschermen zal er tijdelijk niet meer worden gevraagd om te tekenen voor de levering, maar zal er een foto worden gemaakt van de geloste goederen.

Voorraden:

Er zijn op dit moment geen leveringsproblemen en/of problemen met voorraden. Mocht er in de nabije toekomst iets veranderen laten wij dat op deze pagina weten.

Afhalen bij Balie:

Op basis van de nieuwe richtlijnen van het RIVM hebben we besloten om in ieder geval tot en met 31 maart u te verzoeken om voor de Balie te blijven en niet op de kantoren en magazijn te begeven. De dienstverlening zal dan voor de rest het zelfde blijven zoals u van ons gewend bent.

Bezoeken van onze buitendienstmedewerkers:

Op dit moment bezoeken onze buitendienstmedewerkers geen klanten. Dit doen wij om de gezondheid van onze klanten en onze buitendienstmedewerkers te beschermen. Onze buitendienstmedewerkers zijn wel gewoon bereikbaar per telefoon en per email.