onze missie,visie en strategie

 

 

 
 

Missie & Kernwaarden

Profort streeft erna om een toonaangevende e-verwarmings leverancier te zijn, met 6 internationale merken. Een ambitieuze importeur met passie voor elektrische verwarming. Waar gedreven en deskundige adviseurs dagelijks hun werk doen.

Onze internationale Europese merken, die wij mogen vertegenwoordigen, zijn sterk en uniek met elk een eigen identiteit en signatuur die het maatschappelijke en politieke debat over gasloos verwarmen mede bepalen.

De kernwaarden die bij Profort worden gehanteerd zijn ook leidend voor onze strategie.

  • Passie
  • Onafhankelijkheid
  • Onderscheidend
  • Integriteit
  • Ondernemerschap
  • Willen winnen 

 Visie

Op een duurzame wijze een woning of bedrijfsgebouw te verwarmen met als enige energiebron, elektriciteit. (All-Electric)
Deze energie moet wel opgewekt worden op een duurzame manier zoals zonne-energie, wind-energie of water-energie.
Hierdoor kan men onafhankelijk worden van andere energieleveranciers en toch een heerlijk wooncomfort worden bereikt.

All-Electric verwarmen is een oplossing die behalve duurzaam ook nog goedkoop is, zeker afgezet tegen de veel besproken warmtepompen. Warmtepompen zijn erg duur, complex en nemen veel m2 in gebruik waardoor dit lang niet overal kan worden toegepast.

Strategie

  • Deskundigheid
    • medewerkers zijn als specialisten opgeleid in verwarming en elektro
    • lid van een denktank infrarood verwarmen (IG-Infrarood)
    • meer dan 20 jaar ervaring op gebied van elektrisch verwarmen
  • Informatie
    • brochures
    • websites
    • sociale media
    • reclame
  • Bereikbaarheid
    • producten uit eigen voorraad
    • flexibele levering
    • korte levertijden
    • breed in de markt te verkrijgen
  • Kwaliteit
    • A-kwaliteit merken
    • europese merken
    • goede garantie
    • eigen technische service dienst